عطر ادکلن دسکوارد2 هی وود (قهوه ای)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 23 اسفند 1399
بازدید : 154
نویسنده : مدیر سایت

دسکوارد2 هی وود (قهوه ای)

DSQUARED² - He Wood

یک عطر مردانه لوکس، جذاب با قیمت کمی گران که منتخب بسیاری از آقایان است. این عطر کانادایی محصول 2007 برند دسکوارد2 است و طبع معتدل دارد. دسکوارد2 هی وود (قهوه ای) عطریست کاملا جنگلی و چوبی با رایحه ای بسیار ماندگار محصول سال 2007 که توسط Daphne Bugey ساخته و معرفی شد.

رایحه دسکوارد2 هی وود (قهوه ای) معتدل و چهارفصل است و رایحه بسیار ملایم و معتدل آن مناسب استفاده در فصل های بهار، تابستان، پاییز و زمستان است.
این عطر مردانه بی نظیر متعلق به شرکت Dsquared² است که همواره محصولاتی متفاوت و تک ارائه کرده است.

ترکیب رایحه چوبی دسکوارد2 هی وود (قهوه ای)

دسکوارد2 هی وود (قهوه ای) روایح متعددی دارد. در اولین لحظه اسپری عطر ترکیبات در نت اولیه عطر خودنمایی می کنند. ترکیب بنفشه و برگ بنفشه در اسانس اولیه عطر که بویی یکدست را بروز می کند. بعد در نت میانی عطر با روی کار آمدن بوی خس خس و سدر عطر از یکنواختی در می آید و به تنوع خوبی می رسد و این تنوع در لایه آخر بیشتر شده و با مشک و کهربا و درخت نراد آمیخته می شود.

طراحی زیبای بطری عطر دسکوارد2 هی وود (قهوه ای) مردانه

در رایحه این عطر هم مانند دیگر عطرهای این برند خط بوی عطر کاملاً واضح و مشخص است. نماد چوب در طراحی ظاهری بطری مربعی و گوشه دار که نشان دهنده رایحه چوبی معطر عطر است. شیشه عطر طراحی ساده و مردانه بسیار زیبایی دارد و بسیار شکیل و مناسب قرار دادن در کلکسیون عطرهای مردانه است. عطر را از فروشگاه اینترنتی ادکلن مردانه معتبر تهیه کنید.

پخش بو و ماندگاری دسکوارد2 هی وود (قهوه ای)

پخش بو و ماندگاری دسکوارد2 هی وود (قهوه ای) به اندازه قابل قبول قوی و ماندگار است. به صورتی که در هر جمعی که وارد شوید دیگر اجازه عرض اندام به دیگر عطرهای حضار در جمع نمی دهید و همه آنها نام عطر را از شما سوال خواهند کرد.

دسکوارد2 هی وود (قهوه ای) مناسب چه سنی است؟

این ادکلن مردانه اغلب مورد پسند مردان جذاب و جوان است. اما جذابیت رایحه عطر مردانه به حدی است که مردان میانسال هم به آن علاقمندند  و استفاده از آن را می پسندند. اما نوجوانان و پسران جوان هم بوی عطر با بسیار می پسندند و اغلب برای مصرف روزانه آن را تهیه می کنند.

دسکوارد2 هی وود (قهوه ای) برای استفاده روزانه است یا شبانه؟

بیشتر مردان ترجیح می دهند دسکوارد2 هی وود (قهوه ای) را در ساعات روز استفاده کنند. ساعاتی برای حضور در اجتماع و اماکن عمومی با محیط های کاری و ادارات یا دانشگاه ها و ... . احتمالاً کمتر کسی رایحه ساده و نسبتاً سبک عطر را برای استفاده ای غیر روزانه انتخاب کند.

دسکوارد2 برند کانادایی

Dsquared

برادران دوقلوی همسان دین و دان‌ کاتن دسکوارد2 را زیر مجموعه شرکت «یورو ایتالیا اس آر ال» ثبت کردند. این برند کانادایی از همان ابتدا در حوزه مد فعالیت می کرد. در رزومه این دو برادر ثبت شده است که قبل از ورود تمام وقت به دنیای مد و مشغول به کار شدن به عنوان مدیران نوآوری پورتز 1961، مدت کوتاهی را به تحصیل در دانشکده‌ی طراحی پارسونز مشغول بودند و در سال 1991 به نیت راه اندازی خط تولید عطر به ایتالیا رفتند. از ابتدا فعالیت خود را با تولید پوشاک آغاز کردند و سپس پس از کسب موفقیت مجموعه لباس‌های مردانه‌ی فعالیت خود را به تولید پوشاک زنانه گسترش دادند و اولین مجموعه‌ی لباس زنانه‌ی را در سال 2002 معرفی کردند.

سرانجام در سال 2002، قرارداد مجوزی را به امضا رساندند محصولات تولیدی برندشان را به کفش، لوازم جانبی و عطر گسترش دادند.

اولین عطر اصل برند دسکوارد2،  با نام هی وود در سال 2007 ارائه شد و عطر متناظر زنانه‌ی شی وود در سال 2008 ارائه شد.





:: برچسب‌ها: عطرمردانه , ادکلن مردانه , عطر چوبی معطر , عطر معتدل , عطر چهارفصل ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com